MATRÍCULA BATXILLERAT 2021-2022

1.- Si el curs 2020-2021 has sigut alumnat de batxillerat d’aquest Centre clica,  emplena i envia el formulari de 2n de Batxillerat (si repeteixes clica 1r de batxillerat).

Formulari matrícula 1r batxillerat – alumnat repetidor

Formulari  matrícula 2n batxillerat

A més, has de portar la següent documentació a la Secretaria pel correu electrònic de l’institut (46016440@gva.es) identificant en l’assumpte: matrícula batxillerat + el teu nom; o presencialment el 28 de juny si passes de curs, o el 5 de juliol si t’has de presentar a l’avaluació extraordinària. Documentació a presentar:

2.- Si no has sigut alumnat de batxillerat durant el curs 2020-2021, però vols accedir a una plaça en aquest Centre, has d’utilitzar la següent ferramenta: TELEMATRÍCULA

Quan es publiquen les llistes definitives d’alumnat admés (el 23 de juliol) i hages obtingut la plaça escolar de batxillerat en aquest Institut has d’omplir el formulari de matrícula amb les teues dades personals i emplenar les optatives en què estàs interessat/da.

Formulari matrícula 1r batxillerat

Formulari  matrícula 2n batxillerat

A més, has de portar la següent documentació a la Secretaria  del Centre pel correu electrònic de l’institut (46016440@gva.es) identificant en l’assumpte: Matrícula batxillerat + el teu nom, o presencialment des del 26 al 29 de juliol. Documentació a presentar: