MATRÍCULA CICLES i FPB 2021-2022

1.- Si el curs 2020-2021 has sigut alumnat de cicles o FPBàsica d’aquest Centre clica,  emplena i envia el formulari de  Formació Professional en les següents dades:

Del 7 a l’11 de juny:

• Alumnat que passa de 1r i 2n de graus mitjans i superiors
  • Alumnat de 2n grau mitjà i 2n GS Prevenció amb algun mòdul pendent.

Del 14 al 18 de juny: Alumnat de 2n grau superior LOE amb algun mòdul pendent.

De l’1 al 9 de juliol: La resta d’alumnat (d’FP bàsica i graus mitjans i superiors).

Formulari matrícula 1r Formació Professional – alumnat repetidor

Formulari  matrícula 2n Formació Professional

A més, has de portar la següent documentació a la Secretaria pel correu electrònic de l’institut (46016440@gva.es) identificant en l’assumpte “matrícula cicles + el teu nom”; o presencialment en les dades dalt indicades:

2.- Si passes d’un cicle mitjà a un cicle superior o no has sigut alumnat de cicles o FPBàsica durant el curs 2020-2021, però vols accedir a una plaça en aquest Centre, has d’utilitzar la següent ferramenta: TELEMATRÍCULA

Quan es publiquen les llistes definitives d’alumnat admés (el 15 de juliol per la FPBàsica i 22 de juliol pels cicles mitjans i superiors)  i hages obtingut la plaça escolar en aquest Institut has d’omplir el  formulari de matrícula amb les teues dades personals i curs a què accedeixes, en les següents dades:

• Alumnat d’FP Bàsica: del 16 al 22 de juliol.
  • Alumnat de cicles mitjans i superiors: del 23 al 30 de juliol.

Formulari matrícula 1r Formació Professional

Formulari  matrícula 2n Formació Professional

A més, has de portar la següent documentació a la Secretaria  del Centre pel correu electrònic de l’institut (46016440@gva.es) identificant en l’assumpte “Matrícula cicles + el teu nom”, o presencialment en les dades dalt indicades: