CCFF – Acte de Graduació de FPB i Cicles Formatius

Divendres passat 8 de juny es va celebrar l’Acte de Graduació de FPB i Cicles Formatius. Com en altres ocasions, es van graduar els alumnes de FPB d’Informàtica i Comunicacions, i de Fabricació i Muntatge i els alumnes de Cicles Mitjans d’Instal·lacions de Telecomunicacions i Manteniment Electromecànic i, els dels Cicles Superiors de prevenció de riscos laborals, Mecatrònica Industrial, sistemes de Telecomunicacions i Informàtics i Disseny en Fabricació Mecànica. L’acte va estar amenitzat per una obra de teatre d’alumnes de l’Escola d’Art Dramàtic de València. A més va comptar amb els discursos de dos alumnes i la presència d’una de les nostres empreses col·laboradores en Prevenció de Riscos laborals, Prevenpyme. Seguidament, els assistents a l’acte van estar convidats a un dinar.
Enhorabona als graduats!

Aquí us deixem algunes fotografies de l’esdeveniment.

Los comentarios están cerrados