ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us recordem que el dijous 18 de novembre de 2021, se celebrarà les eleccions de les persones representants de les mares i els pares de l’alumnat al Consell Escolar de l’Institut.

L’horari per la votació serà de 8 a 14 h. i de 15,30 a 18 h, als locals del Centre i hauran d’acreditar la seua identitat mitjançant DNI, NIE o altre document identificatiu.

Les candidatures presentades per les mares i pares de l’alumnat del Centre de les quals cal elegir a 2 persones són:

ANA Mª ALARCÓN BALLESTEROS

SUSANA GARCÍA GUILLEM

Amb la finalitat de facilitar la participació en el procés de votació, en el cas que no puga fer-ho personalment, està previst que ho puga fer la seua filla/el seu fill. Per això, haurà de sol·licitar en la Consergeria de l’Institut un sobre amb la papereta de votació i les instruccions de procediment, i haurà d’entregar-la abans de les 18 hores del dia de la votació.

Comments are closed.