Erasmus +

Erasmus+ és un programa de la Comissió Europea per promoure un espai europeu en matèria deducació i formació professional. El nostre centre ha estat acreditat amb la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE2020), fet que suposa poder participar i rebre finançament per a la primera convocatòria del nou Programa Erasmus+ 2021-2027.
Gràcies a la Carta Erasmus continuarem implementant projectes de mobilitat d’educació superior entre països del programa. L’IES Gonzalo Anaya seguirà oferint mobilitats Erasmus+ per a pràctiques d’alumnat de grau superior i persones recent titulades i mobilitats Erasmus+ per a personal de docència i formació. L’alumnat pot fer gràcies en aquest programa la Formació en Centres de Treball (FCT) en companyies situades als diferents països europeus. Aquest nou Programa Erasmus+2021-2027 ofereix de manera progressiva noves oportunitats de mobilitats: mobilitat internacional, mobilitat d’estudiants de curta durada, programes intensius combinats, etc.