Realitzat el curs de mediació i resolució de conflictes familiars a l’IES Gonzalo Anaya.

El passat dia 17 de Desembre de 2018, va finalitzar el curs de mediació i resolució de conflictes familiars a l’IES Gonzalo Anaya de Xirivella. La cloenda es va realitzar amb el lliurament de certificats a les assistents pel director de l’IES, Juan Antonio Risueño Cavaller.

Després de 8 setmanes d’intens treball per part de les mares assistents al curs, el passat dia 17 de desembre de 2018 va finalitzar el curs “Mediació i Resolució de Conflictes Familiars” destinat per a famílies, i impartit a l’IES Gonzalo Anaya per Antonio Bueno Juan. Aquest curs ha estat emmarcat dins el programa ESCOLA DE FAMÍLIES del nostre institut, programa que va ser iniciat durant el curs escolar 2010-11. En el curs s’han tractat de forma pràctica entre altres els següents temes:

• La Infància.
  • La Infantesa
  • L’Adolescència
  • La Maduresa
  • La Vellesa
  • Com actuar davant adolescents problemàtics: pautes per a famílies
  • El conflicte
  • Com podem actuar.

Sense cap dubte una experiència enriquidora i necessària per a les famílies. El treball realitzat és un començament que ens ajuda a la conciliació familiar tan necessària en els temps que corren. En aquesta primera edició tan sols han assistit cinc mares i una professora, dones valentes, compromeses i responsables que han donat amb escreix la talla i el rendiment necessari per obtenir el certificat expedit en el curs. Per a mi ha estat una experiència molt grata i inoblidable. Gràcies a totes les mares per la vostra assistència. Gràcies a IES Gonzalo Anaya i l’equip directiu per facilitar les instal·lacions i tot el necessari per a impartir el curs i gràcies al personal laboral que s’ha encarregat de fer possible que tot estigués en perfecte estat.

Antonio Bueno Juan

Si vols contactar amb el ponent e-mail: bueno.toni@gmail.com

Los comentarios están cerrados